poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Liebster Blog ^^

Siemka :D
Dostałyśmy z Alice nominacje do 'Liebster Blog', przy okazji znalazłam jedną starszą nominację, której w końcu nie zrobiłam o.O No nieważne, zrobię to teraz ;P Bardzo dziękujemy wszystkim za nominacje, w końcu to nagroda "za dobrze wykonaną robotę" :)

Pytania od Wawerki:
1. Ulubiony kolor?
Żółty, turkus, różowy... :P
2. Ulubiony filmy lub serial?
3 ulubione seriale: 'Austin & Ally', 'The Walking Dead' i "How I met your mother', a film to nie wiem ;D
3. Ulubiona książka?
Od dziś 'Whisper, nawiedzony dom' Isabel Abedi ;D Dziś ją skończyłam ;p
4. Jakie miejsce wybrałabyś na wymarzone wakacje?
Miami... ;D
5. Wolisz morze czy góry?
Morze ;D
6. Czy masz jakiś ulubiony cytat?
Pewka ;D "Wszystko zdarza się tylko raz. I nigdy nie wraca. Jeśli będziesz próbowała wskrzeszać przeszłe zdarzenia, ominiesz to, co ma się wydarzyć w następnej kolejności." - Graham Masterton "Dziecko ciemności"
7. Co lubisz robić?
Czytać, spać... Odpoczywać xD
8. Czy kolekcjonujesz coś? Jeśli tak to co?
Puste butelki po wodzie w moim pokoju xD A tak serio, to zdjęcia gwiazd z autografami z gazet, mam tego już sporo ;D
9. Ulubiony wykonawca?
Ross Lynch *_*
10. Ulubiony aktor?
Ross Lynch :P
11. Jakie masz plany na wakacje?
Wyjadę chyba raz nad morze, ale tak, to odpoczynek :D

1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Julka: Nie mam jednej :P
Alice: Jest ich kilka :)
2. Co najbardziej lubisz w swojej przyjaciółce/przyjacielu?
Julka: Hm... Nie wiem, nie skupiam się na pojedynczych cechach :P
Alice: To,że jest dla mnie jak siostra :)
3. Jakie są Twoje ulubione książki?
Julka: Isabel Abedi: 'Lucian', 'Whisper', 'Isola' i Suzanne Collins: trylogia 'Igrzyska Śmierci'
Alice: Pytać mnie o ulubiona książkę, to jak pytać matkę o ulubione dziecko.
4. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?
Julka: Nie wiem w sumie, na filmach wszystko widać, bohaterów, scenerię i wgl, ale w książkach jest wszystko dokładnie opisane, ale mam lekkie problemy z koncentracją ;D Więc odpowiem i jedno, i drugie :P
Alice:  Oba, ale zdecydowanie książki :P
5. Czy masz Facebook'a albo Ask.fm?
Julka: Mam, oba są w zakładce 'Kontakt :)' :D
Alice:  Fb :)
6. Jeżeli miałabyś zmienić coś w sobie, co by to było?
Julka: Dużo by wymieniać... :P
Alice:  Za dużo do wymieniania :P
7. Jaki jest Twój ulubiony smak lodów?
Julka: Waniliowe i toffi ;D
Alice: Czekolada i trufle :)
8. Co według Ciebie lepsze: horror czy film romantyczny?
Julka: Zależy od nastroju ;D
Alice: Oba :)
9. Masz brata, siostrę czy jesteś jedynakiem?
Julka: Mam przyrodniego brata ;D
Alice: Oficjalnie jedynak, ale moja macocha ma córkę, a ojczym 2 synów.
10. Najlepszy film to:...?
Julka: 'Umrzeć przed świtem', w sumie sama nie wiem :P
Alice: Nie mam jednego ulubionego.
11. Jaka sytuacja zmieniła Twoje życie?
Julka: Em... Moment, w którym dowiedziałam się o mojej chorobie.. :P
Alice: Było wiele takich chwil ...

Pytania od Refive:
1. Kiedy się urodziłaś/ urodziłeś?
Julka: 12 lipca 1998 roku o godzinie 19:58 ;P
Alice: 20.06.1998 godzina 15:25 :)
2. Bransoletka czy łańcuszek?
Julka: Hmm... bransoletka chyba ;P
Alice: Bransoletka.
3. Film czy serial?
Julka: Film ;D
Alice: Oba :P
4. Lubisz kiedy pada deszcz?
Julka: Lubię ;D
Alice: Lubię,ale wolę jak świeci słońce :)
5. Twoje ulubione zajęcie?
Julka: Nie wiem... pisanie opowiadań? :P
Alice: Lubię robić wiele rzeczy :)
6. Twoje marzenie?
Julka: Spotkać R5 *_* :P
Alice: Jest cała lista :)
7. Ulubiona piosenka?
Julka: Nie mam jednej :D
Alice: Wiele :D
8. Pizza czy chipsy?
Julka: Ojj trudne ;P Chyba... chipsy... ;p
Alice: Pizza, jak już.
9. Masz rodzeństwo?
Julka: Mam przyrodniego brata ;D
Alice: Oficjalnie jedynak, ale moja macocha ma córkę, a ojczym 2 synów.
10. Jaki masz styl ubierania się?
Julka: Ciemne dżinsy - rurki i długie bluzki ;D
Alice: Na luzie - spodnie, t-shirt, glany :)
11. Ilu masz prawdziwych przyjaciół?
Julka: W sumie nie wiem... :P Może... 5 :P
Alice: Nie wiem, ale chyba 2.

Pytania od Pauli Lynch
1. Kogo najbardziej lubisz z R5 ?
Julka: Ni umić wybrać ^^
Alice: Wszystkich po równo, bo nie za bardzo się nimi interesuje
2. Masz jakieś zwierzaki ?
Julka: Teoretycznie 2 koty :P
Alice: 2 psy, oswojonego kruka, 2 konie :)
3. Ulubiony kolor ?
Julka: Żółty, turkus, różowy... :P
Alice: Hmm ...Czerń, błękit, turkus,biel, fiolet ...
4. Lubisz Maię Mitchell ?
Julka:Jest dobrą aktorką, ale tak to nie bardzo lubię :P
Alice: Nie znam.
5. Marzenie ?
Julka: Spotkać R5 :P
Alice: Spełnić wszystkie marzenia ^^
6. Umiesz śpiewać ?
Julka: Tak mówią :P
Alice: Tak :)
7.  Bardziej lubisz Caluma.W. , czy Raini.R. ?
Julka: Równo :P
Alice: Po równo :)
8. Ulubiony serial ?
Julka: Mam 3, są wyżej :P
Alice: Wiele, ale naj chyba "Czysta krew"
9. Data urodzenia ?
Julka: 12 lipca 1998 roku o godzinie 19:58 ;P
Alice: 20.06.1998 godzina 15:25
10.  Jesteś w kimś zakochana/ny ?
Julka: Nie :P
Alice: Hmmm ... można tak powiedzieć
11. Jaką miałeś/aś średnią ocen na koniec roku szkolnego?
 Julka: 4,75 :D
Alice: 4,75

Nasze pytania:
1. Posiadasz jakieś zwierzę? :P
2. Ulubiona książka?
3. Ulubiona pora roku?
4. Posiadasz konto na Fb? :P
5. Ulubione imiona męskie i żeńskie? :P
6. Jakie masz zainteresowania ?
7. Czy jesteś szczęśliwa/y?
8. Jakie jest Twoje największe marzenie?
9. Wygrywasz milion złotych. Co z nimi robisz?
10. Najpiękniejsza chwila Twojego życia to...
11.Czy masz jakieś swoje odwzorowanie w postaci literackiej?

Nominujemy:
1.http://r5-love-story.blogspot.com
2.Kasia Kukułka
3.http://story-about-austinandally.blogspot.com
4.Tyśka XD
5.Tori Pa
6.Robinka
7.Kofeinowa
8.Ann(a)ubis
9.Agnes
10.Crystal
11. Każda osobę, która ma ochotę odpowiedzieć na pytania :)

JulkaXD & Alice

2 komentarze:

  1. A no właśnie , nominuję Was do Liebster Blog :D hahahaha... moje pytania na moim blogu http://ross-laura-story-of-love.blogspot.com ;**

    OdpowiedzUsuń